Korisnička podrška

Uslovi reklamacije

Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (u roku od 7 dana od preuzimanja), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo Vas da nas kontaktirate na način da nam pošaljete informacije s brojem narudžbe, brojem računa i Vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije na e-mail info@prado.ba, telefonski na 033 471 100, putem online chata na našoj stranici ili preko našeg facebook i instagram računa. Poslat ćemo Vam potvrdu prijema reklamacije i informaciju o mogućnosti zamjene proizvoda ili povrata novca. U tom slučaju na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će izvršena unutar 2-3 dana, a najkasnije do 10 dana. 

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

Vaše zadovoljstvo je naša briga. 

Prado d.o.o.